Наша команда
Анастасія Москалюк
засновниця школи, нейрологопед
Стаж роботи 15 років. Мама дівчинки з аутизмом. Мій принцип роботи - індивідуальних підхід до кожної дитини з врахуванням законів розвитку дитини в онтогенезі.
Працюю над формуванням мовлення у немовленнєвих дітей та дітей з аутизмом, формуванням звуків раннього та пізнього онтогенезу, міокорекцією. Корекційна логопедична робота при дизартрії, диспраксії.
Олена Довгань
психолог, психотерапевт
Магістр психології, сертифікований танцювально-руховий терапевт та психотерапевт у методі Consonanse therapy.
Працювала як психолог у кризовому консультуванні для батьків та дітей, постраждалих від військових дій та брала участь у реабілітаційно-терапевтичних таборах Gen.camp.
Як дитячий психолог, спеціалізується на роботі з труднощами у навчанні, корекції особливостей розвитку та психотерапії дітей та підлітків. У роботі з дорослими застосовує індивідуальну психотерапію в методі Consonanse therapy, спрямовану на вирішення емоційних, поведінкових та переконаннями обумовлених проблем, забезпечуючи комплексний підхід до вирішення травматичного досвіду та відновлення особистісної ефективності.
Марія Устінова
психолог, діагностує РАС
З 2015 року займається діагностикою аутизму, розладами дефіциту уваги та гіперактивності, інтелекту.
З чим Марія може допомогти:- визначити діагностичний маршрут;- з’ясувати, чому дитина не розмовляє і які, окрім логопедичних, можуть бути перепони;- проблеми з привченням до туалету;- протестна поведінка та істерики;- аналіз поведінки та сенсорних труднощів.
Марія не займається корекцією. Працює, в основному, з батьками. Тривалість її консультації 60 хвилин. Вартість 800 грн.
Лілія Білик
логопед
Стаж роботи 5 років.
Напрямки роботи: корекція звуковимови, розвиток лексичної та граматичної сторін мовлення, розвиток фонематичних процесів, формування складової структури слова, логопедична робота з дітьми з кохлеарними імплантами.
Марія Пігурнова
логопед
Досвід роботи 6 років.
Закінчила Бердянський держаний педагогічний університет та пройшла десятки курсів, вебінарів, марафонів та майстер-класів для отримання нових ідей, знань та досвіду.
Робочий лозунг: працюємо на результат»! Інтуїтивно підбираю правильний комплекс корекції для формування чіткого і милозвучного мовлення.
Оксана Савенко
логопед, корекційний педагог
4 роки досвіду роботи.Освіта Проходить магістратуру «Спеціальна освіта» у Київському університеті імені Б.Гринчинка.
Заняття для дітей з розладами аутистичного спектра, затримкою психічного розвитку та затримкою мовленнєвого розвитку.
Використовує метод АВА терапії. Розвиває усі сторони мовлення: лексичну, фонематичну та граматичну.
Розвиває вищі психічні функції: увагу, пам’ять, уяву та мислення.
Наталія Серебрякова
спеціальний психолог, логопед
Стаж роботи – 15 років.
У 2018 здобула ступінь магістра.
З 2019 надає психологічні та логопедичні корекційно-розвивальні послуги дітям з особливими освітніми потребами: інтелектуальні порушення, затримка психічного розвитку, сенсорна алалія, РАС.
Проводить нейропсихологічне обстеження дітей та ADOS-2.
При роботі з дітками здійснює нейропсихологічний підхід.
Тетяна Сливка
дефектолог-логопед
Магістр за спеціальністю «Спеціальна освіта» (Кам'янець-Подільський національний університет ім. Огієнка).
Працює в школі вчителем дефектологом та понад три роки — логопед-онлайн.
Напрямки роботи:
постановка звуків та їх автоматизація;розвиток зв’язного мовлення та всіх психічних процесів;робота з такими розладами, як дислексія, дисграфія, дислалія, алалія, диспраксія;запуск мовлення;досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (РАС тощо).
Використовує індивідуальний підхід до кожної дитини, відповідно до особливостей її розвитку. За потреби, працює з російськомовними дітьми.
Антоніна Солдатова
логопед
Магістр за спеціалізацією Логопедія.
Вчитель-логопед, фахівець інклюзивно-ресурсного центру.
Пройшла навчання за сертифікатною програмою «Прикладна спеціальна психологія».
Володіє сучасними методами та прийомами корекції мовленнєвих порушень.
Постановка звуків - фішка викладача.Буде чудовий результат, коли працювати в команді з батьками.
Єлизавета Халявкіна
логопед-дефектолог
Бакалавр спеціальної та інклюзивної освіти.
Постійно вдосконалює свої знання, щоб допомагати дітям та їхнім батькам долати труднощі з мовленням.
Пройшла більше 10 курсів підвищення кваліфікації.
У своїй роботі використовує індивідуальний підхід та спостереження, щоб краще зрозуміти, як правильно та корисно проводити заняття в ігровій формі.
Переконана, що найкращі результати досягаються у спільній праці фахівця з батьками.
Аліна Новікова
логопед, психолог
Бакалавр спеціальності «Логопедія. Спеціальна психологія», Бердянський державний педагогічний університет.
Магістр спеціальності: «Спеціальна освіта. Логопедія», Київський університет ім. Бориса Грінченка.
Напрямки роботи: корекція звуковимови; розвиток лексичної та граматичної сторони мовлення, фонематичного сприймання, вищих психічних функцій; логоневроз; дизартрія. Кредо: бути з дитиною на «одній хвилі».
Сюзанна Ковальова
лінгвіст, перекладач, викладач
Здобула ступінь Магістра психології університету Collegium Humanum, Англія.
Кредо: емоційне залучення дитини до взаємодії.
Брала участь у численних міжнародних освітніх заходах на тему аутизму та нейропсихології.
Поліна Пушкарьова
логопед
Працює логопедом з 2017 року, працює в корекційному центрі.
Напрямки роботи:
корекція звуковимови,
формування складової структури слова,корекція граматичної сторони мовлення,логопедичний масаж.
Працює з дітками у яких є темпо-ритмічні порушення мовлення (логоневроз).
Аліна Скрипій
логопед
Магістр Київського університету імені Грінченка.
Досвід роботи з дітьми: 4 роки
Працює над:корекцією звуковимови, розвитком лексичної та граматичної сторони мовлення, формуванням складової структури слова та над розвитком вищих психічних функцій: увага, пам‘ять, мислення.
Завжди шукає індивідуальний підхід до дитини, враховуючи її уподобання та особливості.
Анжела Мішеніна
логопед
Досвід роботи: 4 роки. Вчитель - логопед. Вчитель дітей з порушеннями розумового розвитку.
Аспірантка К-ПНУ ім.І. Огієнка.
Напрямки роботи: діагностування та корекція порушень звуковимови; корекція міофункціональних порушень; корекційно-розвиткові заняття для дітей з інтелектуальними порушеннями.
Юлія Демосюк
логопед
Має 23 роки досвіду роботи у спеціальній школі. Кредо: Можливо все, на неможливе просто потрібно більше часу!
Напрямки роботи:
розвиток фонематичних процесів, артикуляційної моторики, мовного дихання;
формування звукового аналізу та синтезу;
постановка і автоматизація дефектних звуків;
корекція недоліків лексико-граматичної будови мовлення;
формування зв’язного мовлення і навичок побудови зв’язного висловлювання.
Олена Скляр
логопед
Практика у роботі з дітьми понад 2 роки.
Медична та педагогічна освіти. У 2021 отримала ступінь магістра у СумДПУ А.С. Макаренка.
Робота за такими напрямами:
Постановка звуків;
Розвиток лексики, граматики;
Робота з фонетико-фонематичними процесами;
Дизартрія;
Диспраксія;
Дислалія.
Юлія Кордиш
логопед
Досвід роботи 4 роки.
Закінчила магістатуру Київського університету імені Бориса Грінченка, спеціалізація «Логопедія».
Напрями роботи:
корекція звуковимови;
формування складової структури слова;
розвиток лексичної, граматичної та просодичної сторін мовлення;
подолання темпо-ритмічних порушень.
Використовує нейровправи та елементи міофунціональної терапії задля досягнення бажаних результатів.